2014. február 28., péntek

Cyanea pulóver

Bár már nincs sok hátra a télből, Virág lányom kívánsága az volt, hogy egy viszonylag meleg, hosszú pulcsit kössek neki. Még azt is hozzátette, hogy ne legyen lyukacsos, hiszen akkor nem melegítene elég jól. A legextrémebb kívánsága mégis az volt, hogy elől rövidebb, hátul pedig hosszabb legyen a pulcsi, mert az most olyan "trendi". Némi fejtörés után úgy döntöttem, hogy az alsó passzésor után rövidített (itt most inkább hosszított) sorokkal oldom meg a problémát. Még nem nagyon csináltam ilyet, úgyhogy bizony utána kellett keresgélnem. Ez lett belőle:


A pulcsihoz Ice Yarns Barco Alpaca Light fonalat használtam, aminek alpaka és gyapjú tartalma finom meleget biztosít. A minta egyébként nagyon egyszerű, rizsmintából és csavart mintákból áll. AZ eleje és háta hossza közötti különbség több, mint 10 cm, így trendinek nevezhető, legalábbis Virág szerint.


Az ujja egyébként ranglán szabású, ilyet sem csináltam eddig, de egyszer mindent ki kell próbálni.




1 megjegyzés:

  1. hú ez nagyon szépséges puli!
    Annyira szép, hogy gondolkodom rajta - én is kötök egyet ha majd eléggé gyakorlott leszek.
    Ezt is köszönöm.
    Nincs esetleg ábra a mintához, vagy valami leírás?
    Viki

    VálaszTörlés