2013. május 21., kedd

Stresszoldásnak kezdj el kézimunkázni

Az egész úgy kezdődött, hogy kórházba kerültem, márciusban. A munkahelyi stressz, állandó feszültség, stb, nem részletezem. Ekkor gondoltam arra, hogy kész, elég, ennyit egyetlen munkahely sem ér, valamit ki kell találnom, hogy ne mindig a munkahelyi problémák körül forogjanak a gondolataim.

Már kislánykoromban is kézimunkáztam, és mint mindenki, én is a “gyakorlati foglalkozás” órákon tanultam meg a kötés, horgolás rejtelmeit. De annak már harminc éve.

Nincs mese, elő kell szednem a régi tudásomat, reméltem, hogy nem felejtettem el, hiszen ez olyan, mint a biciklizés, azt sem lehet soha elfelejteni. Mivel is kezdhetném, vettem egy olyan fonalat, amit nem lehet elrontani, ugyanis ha egyenetlenül kötöm, akkor sem látszanak a hibák. Márciusban, elvileg a tavasz kezdődik, bár az idei március eléggé megtréfált minket. Tehát, mivel hidegecske volt, gondoltam, hogy első próbálkozásnak kötök egy sálat, mivel hamar kész van, és így a sikerélmény is garantált.
 

Egy fonalboltban, a sarokban lévő szekrény legalsó polcán fedeztem fel az Arabella nevű fonalat. Gondolom, azért is tették oda, mert már úgysem veszi meg senki. Hát én rögtön lecsaptam rá, mivel nagyon jól nézett ki.


 Több különböző fajta fonalból állították össze úgy, hogy a fonalszálakat egymás után kötözték. Mindegyik szál más, mindegyik önmagában is szép, nagyon jó volt kötni, igazi kikapcsolódás. Ez lett belőle:
 
    
A sikerélmény megvolt, főleg azért, mert kiderült, hogy nem felejtettem el kötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése